Megjelent az e-pénztárgép rendelet
Elfogadta a kormány az MTÜ javaslatát – megjelent az NTAK adatszolgáltatást módosító rendelet
2023. július 1-jétől indul adatszolgáltatás NTAK felé.
2023. január 1-jétől indul az adatszolgáltatás az NTAK felé.
Elektronikus fizetés biztosítás kötelező 2021.01.01.-től
BPA mentes szalag vásárolható 2020.01.02-től.
Online pénztárgép EURO átállás
Elkezdődött a szoftverfrissítés az EURO 150TE flexy pénztárgépen
Közepes méretű, nagy forgalmú üzletek számára ajánlott pénztárgép.
Masszív ház, kényelmes billentyűzet, könnyedén leolvasható grafikus kijelző jellemzik, további kiegészítő készülékek könnyedén csatlakoztathatók.
A 80 méter hosszú és 57 mm széles pénztárgépszalag jól olvasható, átlátható bizonylatok gazdaságos nyomtatását teszi lehetővé. Az easy load rendszernek köszönhetően a papírtekercs betöltése és lezárása pillanatok alatt elvégezhető és azonnal folytatódhat. Számos különböző jelentések közül lehet választani.
Használt pénztárgép 3 hónap garanciával.
Átszemélyesítési díj: 16.500 Ft+ÁFA
Vásárláshoz szükséges dokumentumok:
Cég esetén:
- NAV regisztrációs kód mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Aláírási címpéldány másolat
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
Egyéni vállalkozás esetén:
- NAV regisztrációs kód, mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Vállalkozói igazolás
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
Masszív ház, kényelmes billentyűzet, könnyedén leolvasható grafikus kijelző jellemzik, további kiegészítő készülékek könnyedén csatlakoztathatók.
A 80 méter hosszú és 57 mm széles pénztárgépszalag jól olvasható, átlátható bizonylatok gazdaságos nyomtatását teszi lehetővé. Az easy load rendszernek köszönhetően a papírtekercs betöltése és lezárása pillanatok alatt elvégezhető és azonnal folytatódhat. Számos különböző jelentések közül lehet választani.
Használt pénztárgép 3 hónap garanciával.
Átszemélyesítési díj: 16.500 Ft+ÁFA
Vásárláshoz szükséges dokumentumok:
Cég esetén:
- NAV regisztrációs kód mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Aláírási címpéldány másolat
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
Egyéni vállalkozás esetén:
- NAV regisztrációs kód, mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Vállalkozói igazolás
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
« Vissza