Megjelent az e-pénztárgép rendelet
Elfogadta a kormány az MTÜ javaslatát – megjelent az NTAK adatszolgáltatást módosító rendelet
2023. július 1-jétől indul adatszolgáltatás NTAK felé.
2023. január 1-jétől indul az adatszolgáltatás az NTAK felé.
Elektronikus fizetés biztosítás kötelező 2021.01.01.-től
BPA mentes szalag vásárolható 2020.01.02-től.
Online pénztárgép EURO átállás
Elkezdődött a szoftverfrissítés az EURO 150TE flexy pénztárgépen
Smartkassza Bérletre-Részletre is vihető

Az ATC Pénztárgép lehetőséget biztosít vállalkozása számára, hogy egy összegbeli vásárlás nélkül, bérlés fizetési konstrukcióban is igénybe vehesse a Smart kassza A11.6 online pénztárgépre.
Miért éri meg bérelni ?
- Nem kell egyszerre több százezer Ft-ot kifizetni.
- Ugyanúgy érvényes rá a garancia egy évig.
- Bármikor megvásárolhatja a pénztárgépet.
Vásárláshoz szükséges dokumentumok:
- NAV Regisztrációs kód (mindkét oldala)
- Alapító okirat/Társasági szerződés másolat
- Cégjegyzék kivonat másolat (30 napnál nem régebbi)
- Ügyvezető, tényleges tulajdonos személy igazolvány másolat
- Ügyvezető, tényleges tulajdonos lakcím kártya másolat
- Aláírási címpéldány másolat
- Bankszámlaszerződés vagy bankszámlakivonat fejléc (ahol látszik a cég és a bankszámlaszám, amire az utalásokat kéri)
- Pénztárgép üzembe helyezése 15.000 Ft+ÁFA
- Havi bérleti költség 24.000 Ft+ÁFA/hó (Bérleti díj negyedévente fizetendő összesen 72.000 Ft+ÁFA)
- Mobil szolgáltatási díj 2.500 Ft+ÁFA/hó
- Havi előfizetési díj (amelyik csomaggal rendelik a pénztárgépet)
További kérdése lenne. Keressen minket bizalommal!