Megjelent az e-pénztárgép rendelet									
																		
										
										Elfogadta a kormány az MTÜ javaslatát – megjelent az NTAK adatszolgáltatást módosító rendelet									
																		
										
										2023. július 1-jétől indul adatszolgáltatás NTAK felé.									
																		
										
										2023. január 1-jétől indul az adatszolgáltatás az NTAK felé.									
																		
										
										Elektronikus fizetés biztosítás kötelező 2021.01.01.-től									
																		
										
										BPA mentes szalag vásárolható 2020.01.02-től.									
																		
										
										Online pénztárgép EURO átállás									
																		
										
										Elkezdődött a szoftverfrissítés az EURO 150TE flexy pénztárgépen									
																
								
						Pénztárgép csere programunk

Milyen esetekben érdemes cserélni:
- Lejárt engedélyű gép esetén
- Gazdaságtalan a javítása
- Sokat meghibásodik a pénztárgép
Mikor érdemes cserélni:
- Az éves felülvizsgálat előtt mert így az éves felülvizsgálati díjat ami kb. 25.000 Ft az új gépbe tudja fektetni.
- Nem lesz gondja a régi gépére sem, mert díjmentesen leselejtezzük így még 16.500 Ft is megspórol.
Így a kedvezményes gépcserével összesen akár 80.000 Ft-ot is megspórolhat!

Így önnek időt és pénzt spórolunk.
| Választható pénztárgépek a csere programban: | |||
| FISCAL Online pénztárgép | DATECS DP-25 EU Online pénztárgép | CASHBOX BASE Online pénztárgép | CASHBOX BASE GPS Online pénztárgép | 
|  |  |  |  | 
| Eredeti ár: 99.900 Ft+ÁFA Akciós ár: 75.990 Ft+ÁFA | Eredeti ár: 114.900 Ft+ÁFA Akciós ár: 89.990 Ft+ÁFA | Eredeti ár: 114.900 Ft+ÁFA Akciós ár: 99.990 Ft+ÁFA | Eredeti ár: 124.900 Ft+ÁFA Akciós ár: 115.990 Ft+ÁFA | 
| Üzembe helyezési díj: 14.990 Ft+ÁFA | |||
Gépcseréhez szükséges dokumentumok cég esetén:
- NAV regisztrációs kód mindkét oldala (amit a NAV visszaküldött Önnek)
- Aláírási címpéldány másolat
- Ha nem az aláírásra jogosult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Régi gép és gépnapló
Gépcseréhez szükséges dokumentumok egyéni vállalkozás esetén:
- NAV regisztrációs kód, mindkét oldala (amit a NAV visszaküldött Önnek)
- Vállalkozói igazolás
- Ha nem az aláírásra jogosult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Régi gép és gépnapló
Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal!
Lent található részt töltse ki és küldje el nekünk és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot.





