PÉNZTÁRGÉP ÁTSZEMÉLYESÍTÉS


 

Az átszemélyesítés egy olyan folyamat, ami lehetővé teszi az online-pénztárgépek üzemeltetőjének megváltoztatását az Adóügyi Ellenőrző Egység cseréje nélkül. Ez a lehetőség nem minden típusú gépnél elérhető! Az engedélyt kapott, átszemélyesíthető pénztárgépek listája megtalálható az MKEH oldalán.(a listához kattintson ide)Az átszemélyesítés bizonyos feltételek mellett kivitelezhető és nem minden esetben sikerül! Ez gép típusonként eltérő lehet!

A legfontosabb, hogy a legújabb szoftverrel kell rendelkeznie a gépnek, ha ez nem így van, akkor a pénztárgépet még frissíteni kell, ami általában 1 nappal hosszabbítja a folyamatokat.
FONTOS! Ha használt gépet vásárolunk, mindig győződjünk meg, hogy nincs tartozás a pénztárgépen a mobil szolgáltató felé és a géptípus megfelel az új jogszabályoknak! A forgalmazó feltételei szerint végezték el az éves kötelező felülvizsgálatot (vannak forgalmazók, akik ennek hiánya nélkül további díjat számítanak fel!)
FONTOS, hogy minden esetben tudjunk a gép előéletéről, esetleg nem azért akarják eladni nekünk a pénztárgépet, mert állandóan meghibásodott, ezt a gépnaplóban ellenőrizni lehet.
 
Az átírás ideje eltérő lehet ez is géptípustól függ átlagosan 1-2 nap de van olyan típus aminél 1 hét az átszemélyesítés.

 

Átszemélyesítéshez szükséges dokumentumok:

Cég esetén:
- NAV regisztrációs kód mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek) 
- Aláírási címpéldány másolat
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
- Eladásról dokumentum (pl.:számla)

Egyéni vállalkozás esetén:
- NAV regisztrációs kód, mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Vállalkozói igazolás
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
- Eladásról dokumentum (pl.:számla)


Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal.

Az Ön neve
E-mail címe
Az Ön telefonszáma

Üzenetének tárgya
Üzenetének szövege